Khamis, 22 Ogos 2013

TILAM AJAIB

VLF + PHOTON HEALTH MATTRESS

Pelan Penyahtoksikan Yang Paling Lengkap

Apakah itu “Toksin “ . Secara umumnya, semua bahan yang merbahaya ditakrifkan sebagai “ Toksin” .Toksin boleh dibahagikan kepada beberapa jenis : -

Toksin Luaran –Bakteria, virus dan bahan-bahan kimia.

Toksin Dalaman - Bahan-bahan sampingan yang terhasil daripada penghadaman makanan,metabolisma badan dan tekanan.

Toksin-toksin ini akan termendap di dalam kolon, kulit, dan darah.

Toksin Kolon - Disebabkan oleh sembelit. Toksin yang termendap di dalam kolon akan diserap dan menyebabkan penyakit-penyakit seperti perut kembung, nafas berbau, dan kesukaran untuk tidur.

Toksin Kulit - Liang roma tidak dapat menyahtoksin melalui perpeluhan menyebabkan toksin termendap pada permukaan kulit dan terjadinya bintik-bintik hitam dan masalah-masalah kulit yang lain.

Toksin Darah - Pengaliran darah yang tidak sempurna menyebabkan gula, lemak dan kolesterol terkumpul di dalam saluran darah dan terjadinya gangguan saluran darah. Pertambahan bahan-bahan berasid adalah punca pelbagai penyakit.

Aura-Detox-Mengembalikan persekitaran yang bersih dan sihat untuk sel-sel badan

Setakat ini,tidak terdapat satu cara untuk membersihkan toksin-toksin di dalam badan kita. Aura-Detox merupai satu-satunya cara penyahtoksikan yang paling baik dan lengkap.Gabungan empat jenis tenaga yang terkandung di dalamnya akan membantu sel-sel badan menjalani proses pembersihan dan pemulihan. Program Aura-Detox adalah cara yang selamat, selesa dan terbukti sangat berkesan.

Kombinasi Tenaga Yang Paling Sempurna

Photon - Dicipta oleh santis Russia dan digunakan secara meluas oleh pihak NASA ( Agensi Angkasa Lepas Amerika Syarikat ). Di ruang angkasa lepas tumbesaran sel-sel badan tidak dapat berlaku secara semulajadi dan menyebabkan gangguan tulang, otot mengecut dan penyembuhan luka yang perlahan. Oleh itu, photon digunakan dalam kapal angkasa untuk mengatasi masalah-masalah tersebut.

Kesan : Untuk memulihkan sel-sel badan yang rosak, menyembuhkan luka-luka, menghilangkan bintik-bintik hitam, penjagaan kecantikan dan mengurangkan kesakitan.

Ion Negatif – Apabila Tilam Photon Bio-Energy dihidupkan, sejumlah besar ion-ion negatif terhasil dan merawat badan kita. Ianya menguatkan sel-sel badan, meningkatkan proses metabolisma serta kuasa penyahtoksikan. Proses ini membolehkan proses penyahtoksikan yang paling sempurna berlaku.

Kesan : Membersihkan sel-sel badan, darah, udara dan emosi yang stabil.

Sinaran Infra Merah Jauh - Adalah sumber kehidupan di bumi ini. Jarak gelombang antara 4-16 mikrometer adalah yang terbaik untuk manusia. Ia juga menghasilkan haba yang boleh diserap untuk proses pemulihan.

Kesan : Mengaktifkan molekul air, memperbaiki peredaran darah mikro, meningkatkan metabolisma dan menyeimbangkan pH badan.

Medan Magnet Ulang-alik – Apabila medan magnet ulang-alik diaktifkan, ia menghasilkan tenaga pada paras 400 Gauss sebanyak 3,600 kali seminit. Kesannya ialah rangsangan sistem saraf, menyeimbangkan tenaga “bio-elektrik”badan dan membersihkan sel-sel dan darah.

Photon - Suatu gelombang berukuran 660 Nanometer untuk memulihkan sel badan.

Ion Negatif – Vitamin dalam udara. Meningkatkan metabolisma organ-organ badan.

Sinaran Infra Merah Jauh – Cahaya kehidupan yang menembusi 2-4 inci ke dalam kulit manusia.

Medan Magnet Ulang-Alik – Menghasilkan tenaga berukuran 400 Gauss sebanyak 3,600 kali/ minit. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan